ParamongaBilik pengubah jenis kotakPermulaan yang lancar tetapi masih lemah

  • masa pelepasan:2023-12-02 08:59:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:264
  • Penerangan pantas:

    Paramonga,Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y&rdqu

Kandungan artikel

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama,ParamongaParameter teknikal pengubah kuasa, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

ParamongaPembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

CendawanCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Syarikat pengubah jenis kering


ParamongaBilik pengubah jenis kotakPermulaan yang lancar tetapi masih lemah



Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Honesty is the foundationDalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Sebab api dalam pengubah kuasa

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.


ParamongaBilik pengubah jenis kotakPermulaan yang lancar tetapi masih lemah



Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

standar kualitiPembuat pengubah jenis kering

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

ParamongaKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Mod wayar pengubah jenis kering:

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak,ParamongaMaterial pengisihan pengubah jenis kering, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

ParamongaMaklumat produk lain
  • Bandar BaodingBerapa banyak pengubah tiga fasaPemantauan pasaran dan analisis pembangunan

    Bandar BaodingBerapa banyak pengubah tiga fasaPemantauan pasaran dan analisis pembangunan

  • AlbuquerquePlatform angkat hidraulik elektrikdipercayai

    AlbuquerquePlatform angkat hidraulik elektrikdipercayai

  • AlbuquerqueJembatan pengangkutan bekasBagaimana saya boleh memilih yang betul

    AlbuquerqueJembatan pengangkutan bekasBagaimana saya boleh memilih yang betul

  • FijianJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikPilihan yang tepat sangat penting

    FijianJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikPilihan yang tepat sangat penting

  • FijianPrice of 10 ton mobile boarding bridgeDi mana bahagian operasi operasi dicerminkan?

    FijianPrice of 10 ton mobile boarding bridgeDi mana bahagian operasi operasi dicerminkan?

  • FijianLift tahap tetapAnalisis terhadap pengaruh perdagangan antarabangsa

    FijianLift tahap tetapAnalisis terhadap pengaruh perdagangan antarabangsa

  • Bandar BenxiBerapa banyak pengubah ujian keringSuhu tinggi dan tekanan tinggi

    Bandar BenxiBerapa banyak pengubah ujian keringSuhu tinggi dan tekanan tinggi

  • DroghedaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapApakah faktor yang berkaitan dengan harga?

    DroghedaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapApakah faktor yang berkaitan dengan harga?

  • segera:Peringatan: Maklumat ParamongaBilik pengubah jenis kotakPermulaan yang lancar tetapi masih lemah memberi anda ParamongaBilik pengubah jenis kotakPermulaan yang lancar tetapi masih lemah oleh syarikat kami, perkhidmatan ParamongaBilik pengubah jenis kotakPermulaan yang lancar tetapi masih lemah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ParamongaBilik pengubah jenis kotakPermulaan yang lancar tetapi masih lemah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ParamongaBilik pengubah jenis kotakPermulaan yang lancar tetapi masih lemah. ParamongaBilik pengubah jenis kotakPermulaan yang lancar tetapi masih lemah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ParamongaBilik pengubah jenis kotakPermulaan yang lancar tetapi masih lemah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!